x تبلیغات
شرکت قفسه بندی پارسیان پانل

قفسه ایزی راک

قفسه بندی پارسیان پانل

 قفسه ایزی راک

قفسه ایزی راک را می توانید با کیفیت عال یو قیمت ارزنده از مجموعه قفسه بندی پارسیان پانل خریداری نمایید. این مجموعه ای نوع از قفسه های فلزی را در ابعاد و اندازه های مختلف بر اسا نیاز و ابعاد اقلامی که بر روی آن ها می خواهید نگهداری نمایند تولید می کنند. ولید قفسه های ایزی راک برای نگهداری و ذخیره سازی مواد غذایی، لوازم یدکی، تولیدات شرکت ها و کارخانه ها، محصولات و کالاهای صنعتی نیمه سنگین و سنگین صورت می پذیرد.

باکس پالت فلزی در تهران

باکس پالت فلزی

 باکس پالت فلزی در تهران

باکس پالت فلزی در تهران یکی از محصولات بسیار مناسب برای نگهداری و ذخیره سازی اجناس و اقلام کارخانجات صنعتی و غیر صنعتی به شمار می آید که با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین متریال موجود در بازار ساخته می شود تا دوام و مقاومت آن ها تا حد قابل توجهی افزایش پیدا کند. باکس پالت فلزی در ابعاد و اندازه های مختلف و مدل ها و طح های متنوع بسته به نیاز و نوع کاربری شما تولید می گردد. 

قفسه راک صنعتی در تهران

قفسه راک صنعتی

 قفسه راک صنعتی در تهران

قفسه راک صنعتی در تهران در ابعاد و اندازه های مختلف بر اساس نیاز و خواسته شما طراحی و تولید می گردد این قفسه های برای نگهداری اجسام و اقلام سنگین و بزرگ انتخاب بسیار مناسبی می باشد. قفسه های راک سنگین برای نگهداری و ذخیره سازی اجسام و اجناس سنگین مورد استفاده قرار می گیرد. قفسه های راک از استحکام و دوام بسیار بالایی برخوردار هستند و می توانند انتخاب ایده آلی برای کارخانه های تولید می باشد. 

قفسه فلزی در تهران

قفسه فلزی

 قفسه فلزی در تهران

قفسه فلزی در تهران یکی از قفسه های مستحکم و مقاوم می باشد که در فضاهای مختلف برای چیدمان کالا و محصولات، نظم و ساماندهی فضاها، استفاده بهینه از فضای مورد نظر و... مورد استفاده قرار می گیرد شرکت پارسیان پانل طراح و تولید کننده انواع قفسه فلزی نظیر قفسه انباری صنعتی، قفسه بالکنی، قفسه پانل راک، قفسه ایزی راک، قفسه پیچ و مهره ای، قفسه مشبک، قفسه، قفسه پالت راک، قفسه هایپر مارکتی و... موجود می باشد. 

قفسه نیم طبقه بالکن در تهران

قفسه نیم طبقه بالکن 

 قفسه نیم طبقه بالکن در تهران

قفسه نیم طبقه بالکن در تهران یکی از انواع قفسه هایی می باشد که در فضاهایی که محدودیت فضا وجود دارد مورد استفاده قرار می گیرد این نوع از قفسه ها به صورت قفسه های نیم طبقه یا پیش ساخته تولید می شوند که شما می توانید از آن ها برای جداسازی فضای اداری و انباری محیط بدون و اجام عملیات ساخت و ساز و عمرانی استفاده نمایید قفسه های نیم طبقه بالکنی برای استفاده بهینه لاز فضا امتخاب ایده آلی می باشد. 

قفسه سنگین

 قفسه سنگین

قفسه سنگین انتخاب ایده الی بریا مکان هیا صنعتی مانند کارخانه ها و شرکت های بزرگ می باشد این نوع از قفسه راک از مواد و ماریالی ساخته شده است که مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارند و می توانند تا حدود 3000 کیلوگرم وزن اجسام را تحمل کنند. کارخانه های صنعتی بزرگ با تهیه این نوع از قفسه ها می توانند تجهیزات و ماشین آلات سنگین خود را با نظم و ساماندهی خاصی در انباری ها چیده و از بی نظمی و نامرتبی آن ها جلوگیری نمایند. 

 

قفسه انباری

 قفسه انباری

قفسه انباری دارای انواع مدل های مختلف بسته به نوع فضای مورد نظر شما می باشد همچنین این قفسه ها در انواع قفسه های انباری متحرک و قفسه های انباری ثابت موجود می باشند که شما با توجه به نوع کاربری مد نظر خود می توانید بهترین قفسه انباری را انتخاب و خریداری نمایید. قفسه انباری برای نظم دهی به فضاهای انباری شرکت های صنعتی و غیر صعتی مورد استفاده قرار می گیرد. 

قفسه راک

قفسه بندی پارسیان پانل

قفسه راک

قفسه راک را می توانید با کیفیت عالی و قیمت مناسب از مجموعه پارسیان پانل که تولید کننده و عرضه کننده انواع قفسه های انباری می باشد خریداری نمایید. قفسه راک یکی از انواع قفسه های انباری می باشد که در انواع مختلف نیمه سنگین، سبک و سنگین و همچنین ایزی راک و قفسه راک صنعتی طراحی و تولید می شوند که شما می توانید با توجه به نیاز و نوع کاربری خود یکی از بهترین نمونه های قفسه راک را از این شرکت تهیه کنید. 

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد