x تبلیغات
شرکت قفسه بندی پارسیان پانل

قفسه فلزی در کرج

قفسه فلزی

 قفسه فلزی در کرج

قفسه فلزی در کرج از محصولاتی می باشد که توسط شرکت قفسه بندی پارسیان پانل در ابعاد و اندازه های مختلف و مدل ها و طرح های گوناگون طراحی و ساخته می شود. قفسه های فلزی یکی از با دوام ترین و مقاوم ترین قفسه هایی می باشند که در محیط های مختلف برای نگهداری کالا و محصولات و دسته بندی ان ها و همچنین دسترسی راحت تر به محصولات مورد استفاده قرار می گیرد. قفسه فلزی همان طور که از نام ان ها مشخص می باشد با استفاده از انواع ورق فلزی تولید می گردند. 

قفسه بندی انبار در کرج

قفسه بندی انبار 

 قفسه بندی انبار در کرج

قفسه بندی انبار در کرج را در تنوع بسیار بالا از شرکت قفسه بنید پارسیان پانل می توایند تهیه کنید این شرکت تولید کننده انواع قفسه انباری می باشد که شما می توانید با توجهب ه فضای مورد نظر خود و وزن و حجم کالاهای خود قفسه بندی انباری را از شرکت قفسه بندی پارسیان پانل تهیه کنیدو قفسه بندی انباری به فضا یمورد نظر شما نظم و ساماندهی خاصی می بخشد که شما می توانید کار انبارداری را با سرعت بهتری انجام دهید. 

قفسه راک صنعتی

 قفسه راک صنعتی

قفسه راک صنعتی یکی از انواع قفسه هایی می باشد که در انباری های صنعتی برای نگهداری کالا و محصولات تولید شده توسط صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد این قفسه ها به دلیل نوع کاربری از مقاومت و استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشد زیرا باید تحمل وزن بالای کالا ومحصولات سنیگن را داشته باشد. قفسه بندی راک صنعتی در ابعاد و اندازه های مختلف بسته به وزن کالا و حجم کالا طراحی و ساخته می شود. قفسه راک صنعتی نوعی قفسه انباری سنگین می باشد که برای نگهداری اقلام سنگین بهترین انتخاب می باشد. شرکت قفسه بندی پارسیان پانل یکی از شرکت های معتبری می باشد که انواع قفسه های انباری فلزی را طراحی و تولید می کند. 

پالت فلزی

 پالت فلزی

پالت فلزی یکی از محصولات شرکت قفسه بندی پارسیان پانل می باشد که در ابعاد و اندازه های مختلف به صورت چرخ دار و بدون چرخ بسته به نیاز شما طراحی و ساخته می شود. پالت فلزی از استحکام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد از این رو از این محصول می توان برای نگهداری و جابجایی کالاهای صنعتی با استفاده از لیفتراک و سایر ماشین الات صنعتی استفاده کرد. 

قفسه کارکرده در شهریار

قفسه کارکرده 

قفسه کارکرده در شهریار

قفسه کارکرده در شهریار یکی از محصولات با کیفیتی هستند که توسط شرکت پارسیان پانل در انواع مدل های مختلف ئ در ابعاد و اندازه های مختلف به فروش میرسند. مهمترین ویژگی این قفسه برای شما کاربران عزیز صرفه جویی در زمان و هزینه های خود می باشد. به دلیل اینکه اجناس استوک به صورت آماده در انباری ها موجود می باشد و نیازی به طی فرآیند تولید نمی باشد شما می توانید انواع قفسه های فلزی دست دوم را در تنوع بسیار بالا  از شرکت پارسیان پانل با توجه به نوع کاربری و نیاز خود خریداری نمایید. 

قفسه ایزی راک در شهریار

قفسه ایزی راک

 قفسه ایزی راک در شهریار

قفسه ایزی راک در شهریار که یکی از قفسه های قابل استفاده در انباری منازل و انباری کارخانه ها و کارگاه ها می باشد با استفاده از فلز های مختلف ساخته می شود بنابراین از استحکام و دوام بالایی برخوردار می باشد. قفسه ایزی راک برای نگهداری کالا و محصولات با وزن متوسط و کم حجم مناسب می باشد که منجر به استفاده بهینه از فضای انباری ها و نظم دهی به فضای انباری و محصولات می گردد. 

قفسه دژپاد در شهریار

قفسه بندی پارسیان پانل

 قفسه دژپاد در شهریار

قفسه دژپاد در شهریار توسط شرکت پارسیان پانل تولید می گردد این نوع از قفسه ها مخصوص بار گذاری اقلام و اجناس حجیم و سنگین که بار گذاری بر روی این قفسه ها با استفاده از لیفتراک، استاکز، ریچتراک و در مجموعه به وسیله ماشین آلات انجام می شود. که از دو قسمت اصلی ستون یا قاب و بازو تشکیل شده است.ستون ها و یا قاب ها دارای ارتفاع مختلف از 200 سانتی متر تا 12000 سانتی متر و همچنین بازو ها دارای تنوع گوناگون برای تحمل بار های مختلف هستند. البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که می توان از آیتم های دیگر برای مقاومت و استحکام بیشتر به آن ها اضافه کرد که شامل زیر پالتی، تقویت بازوها، پالت پروفیلی و... می شود. 

قفسه هایپر مارکتی در شهریار

قفسه هایپر مارکتی

 قفسه هایپر مارکتی در شهریار

قفسه هایپر مارکتی در شهریار توسط شرکت پارسیان پانل در مدل ها و اندازه های مختلف ارائه می گردد. قفسه هایپر مارکتی را با تنوع بسیار بالا با توجه به فضای فروشگاه خود می توانید از مجموعه قفسه بندی پارسیان پانل خریداری نمایید. پارسیان پانل تولید کننده و عرضه کننده انواع قفسه هایپری یک طرفه، قفسه هایپری دو طرفه، قفسه هایپری گرد، قفسه هایپری مارکتی وسط فروشگاه و مغازه ای در ابعاد و اندازه های قابل سفارش می باشد. 

قفسه سنگین در تهران

قفسه سنگین 

قفسه سنگین در تهران

قفسه سنگین در تهران یکی از محصولاتی می باشد که توسط شرکت قفسه بندی پارسیان پانل در ابعاد و اندازه های مختلف طراحی و تولید می شود که به صورت قفسه سنگین صنعتی و قفسه سنیگن راک در بازار موجود می باشد این نوع از قفسه های برای نگهداری کالا و محصولات با وزن بسیار بالا مناسب می باشد و شما می توانید با استفاده از ماشین آلاتی مانند لیفتراک عملیات بارگذاری و تخلیه کالاها را انجام دهید. 

قفسه پانل راک در شهریار

قفسه پانل راک

 قفسه پانل راک در شهریار

قفسه پانل راک در شهریار توسط شرکت قفسه بندی پارسیان پانل با توجه به نیاز و درخواست شما مشتریان عزیز طراحی و تولید می گردد. این مجموعه تمام توان و سعی خود را به کار گرفته است تا با ارائه با کیفیت ترین محصولات نظر شما مشتریان عزیز را جلب نماید و منجر به اعتماد بیبشتر شما شود. قفسه پانل راک یکی از انواع قفسه هایی می باشد که در فضاهای مختلف مانند انباری ها و کارگاه های تولیدی و کارخانه ها و مراکز گوناگون برای نگهداری اجناس و کالاها مورد استفاده قرار می گیرد. 

صفحه قبل 1 صفحه بعد